top of page
שאלות תשובות חדש.jpg
  • למי השירות מתאים?
    השירותים שלנו מתאימים לחברות, מפעלים, ארגונים ומוסדות להשכלה המעוניינים בשירותי תפעול, הצבה והשכרת מכונות במרכז הארץ ובשרון.
  • האם אתם מקיימים שיתופי פעולה?
    שיתופי פעולה מתקבלים בברכה מול חברות הסעדה, חברות ניהול.
  • באילו אמצעים ניתן לרכוש במכונות האוטומטיות ?
    ניתן לרכוש באמצעות מזומן: מטבעות ושטרות, כרטיסי אשראי, כרטיסים נטענים ואפליקציה ייעודית
  • איך אני אדע שהמוצר במכונה שלכם טרי ובעל תוקף?
    תפעול כול המכונות ואחזקתן מתבצעת מינימום אחת לשבוע. בכל ביקור של טכנאי הוא מבצע בדיקה של כל מוצרי המזון והשתייה במכונות.
  • כל כמה זמן מגיעים אלינו לתפעול ואחזקה של המכונות?
    הטיפול במכונה האוטומטית בין פעם לשש פעמים בשבוע, תלוי בגובה הצריכה ובבקשת הלקוח. תקלות/שירות
  • תוך כמה זמן אתם נענים לקריאת שירות?
    קריאת שירות משמע הגעה לטיפול במכונה עקב תקלה שלא יכלה להיפתר באמצעות שיחה. במקרה כזה אם ההודעה נמסרה עד השעה 12:00 הקריאה תטופל באותו היום, מעבר לשעה הזו קריאות יטופלו ביום למחרת.
  • כיצד ניתן לקבל שירות במקרה של תקלה במכונה האוטומטית?
    ישנם כמה דרכים לקבלת: על כל מכונה קיים שלט עם פרטי התקשרות: מספר טלפון נייד של מחלקת תפעול, (ללא המתנה בתור/לחיצה על מקשי העברות בין מוקדנים), ניתן לפנות דרך המייל, אפשרות נוספת: בהודעה לנייד. בקרוב!! גם דרך סריקת בר קוד על המכונה.
  • היכן ניתן לראות במכונה עלות של מוצר?
    בכל המכונות האוטומטיות שלנו ישנם שלטי מחיר, ניתן גם להקיש את מספר התא והמחיר יוצג ע"ג הצג האלקטרוני.
  • הכנסתי כסף למכונה והתחרטתי, כיצד אקבל את כספי חזרה?"
    במקרה כזה עליך ללחוץ על כפתור עגול בצבע אפור, בסמוך למתקן המטבעות וכספך יושב לך חזרה.
  • העברתי אשראי במכונה ולא יצא לי מוצר, האם חויבתי בכרטיס?"
    החיוב באשראי מתבצע אוטומטית רק כאשר החיישן בדלת היציאה מזהה נפילת מוצר כך שאם המוצר לא הגיע לפתח היציאה האשראי שלך לא חויב.

רוצים שנתאים לכם את "הקיוסק האוטומטי" האידיאלי לארגון שלכם?

השאירו פרטים לשיחת ייעוץ חינם

bottom of page