top of page
  • Auto Kiosk

המדריך המקוצר לבחירת ספק למכונות אוטומטיות

כבר קרה לך שהתקשרת עם חברה שמספקת שירות של מכונות אוטומטיות למזון והתאכזבת?

זה יכול לקרות מכמה סיבות כמו: המכונות לא מטופלות על ידי החברה המתפעלת בזמן, המתפעל מגיע לעיתים רחוקות, מוצרים שביקשתם לא מגיעים למכונה האוטומטית ועוד..


המכונות האוטומטיות מזמן הפכו לשירות חיוני עבור מוסדות חינוך והשכלה גבוהה, מוסדות ציבור, מרכזים קהילתיים, מפעלים, חברות וארגונים. כולם רוצים היום לספק שירות זמין, טרי ואיכותי למזון ולשתייה,

אז איך בוחרים את ספק המכונות האוטומטיות המתאים ביותר? על כך ועוד במאמר הבא.



פתרון הסעדה לאורך כל שעות היממה

המטרה מאחורי הצבת מכונות אוטומטיות למזון היא לספק פתרון הסעדה בכל שעות היממה, אך רבים לא רוצים רק לספק פתרון ומעוניינים בפתרון איכותי, של מזון בריא לצד משקאות.

כאשר בוחרים ספק מכונות אוטומטיות יש לבחון אם המכונות מציעות גם מזון ושתייה בריאים כדוגמת כריכים, סלטים ומזונות בריאים כמו יוגורטים מלאי חלבון.

למרות שמם הרע של מכונות המזון כיום ישנה מגמה לבחור דווקא מכונות עם מזון בריאותי כדי לתת מענה לכולם – גם למי שבוחרים לאכול בריא.


האם ניתן לשלב מוצרים שונים, בריאים ולא בריאים?

בהחלט כן, ישנן מכונות אוטומטיות למזון בהן רק מזון בריאותי וישנן שמשלבות גם וגם. בין המוצרים שניתן למצוא על המדפים – יוגורטים, מוזלי, סלטים, כריכים בריאותיים ועוד. יש לבחון היטב כל כמה זמן מגיע הספק כדי למלא את המכונות, עד כמה המלאי מגוון ונותן מענה לכל הקהלים ורצוי גם לנסות את המוצרים לפני בחירת הספק.


ומה לגבי הטמפרטורה?

עובדה מוכחת היא שטמפרטורת המכונה היא קריטית ביותר, כיוון שהיא זו שתשפיע על טריות המזון הנשמר במכונה האוטומטית, במיוחד אם היא מוצבת בחדרים חמים או בחוץ. יש לוודא כי הטמפרטורה נמוכה וכי המכונה יכולה לעמוד בכל תנאי החום ובטח אם המכונה מיועדת להיות מוצבת בחוץ.

דבר נוסף שיש לבחון בעת בחירת ספק מכונות אוטומטיות למזון הוא אפשרויות התשלום, על המכונה להיות מותאמת לכל סוגי התשלום – במזומן, בשטרות או כל סוגי המטבעות ובכרטיס אשראי שבו רבים בוחרים לרכוש היום במכונות אוטומטיות.


מיקום המכונות

נושא נוסף אותו יש לבחון כאשר בוחרים ספק מכונות אוטומטיות למזון הוא אופן הצבתן. האם הספק יכול להציב את המכונות במקום המיועד? האם יש הגבלות או תנאים מסוימים להצבת המכונות? האם יש גישה לספקים למכונות? אלה הן שאלות שיש לשאול את הספק בטרם הבחירה בו.


הקיוסק האוטומטי

אנו בקיוסק האוטומטי מציעים פתרונות הסעדה 24/7 לארוחות קלות, נשנושים ושתייה קרה וחמה בהתאמה לכל ארגון. המכונות שלנו חדישות, מותאמות להצבה בתנאי חוץ, שומרות על קירור מקסימלי ונוחות לשימוש ולתפעול. אנו מציעים שירות מתקדם של חיבור ישיר למלאי המכונה אונליין, מענה נרחב וגם בשעות הבוקר המוקדמות ושירותי טכנאים זמינים לאורך כל שעות היממה.




על מכונות אוטומטיות למזון שעושות את העבודה - לא מתפשרים. בוחרים בקיוסק האוטומטי ונהנים משירות מצוין! נציגינו ממתינים לפנייתך כעת.

bottom of page