top of page
  • Auto Kiosk

למי מתאימה מכונה אוטומטית למזון טרי?

מכונת מזון אוטומטית יכולה להשתלב במגוון מקומות ולשרת מטרות שונות. עם השנים יותר ויותר אנשים מחפשים מקורות מזון מהירים, בריאים ונוחים. הזמן קצר והעבודה מרובה.. זו לא סתם קלישאה.


יותר ויותר מוסדות, ארגונים, עסקים, מרכזים קהילתיים, מרכזי תרבות ועוד משתמשים במכונות אוטומטיות, אז הנה כמה דוגמאות ומדוע הם מרשים לעצמם להציב מכונות מזון אוטומטיות בשטחן:

משרדים ועסקים – מכונה אוטומטית יכולה לספק אפשרות נוחה ומהירה לעובדים לצרוך מזון או משקה מבלי לצאת מהמשרד, ואף להימנע ממשלוח של וולט. גם מכונת שתייה פשוטה יכולה לעזור ולחסוך זמן ואף להגדיל את רמת הפרודוקטיביות במגוון היבטים כדוגמת משקה צונן ומוגז עם ארוחת הצהריים, .


בתי ספר, מכללות ואוניברסיטאות - ניתן להציב מכונות אוטומטיות בבתי ספר ובאוניברסיטאות כדי לספק לתלמידים והסטודנטים גישה נוחה לדברי מתיקה, משקאות וארוחות לאורך כל שעות היום. את המזון ניתן לקבוע בהתאם לצרכי הארגון- בריאות, כושר, כהסעדה מלאה או חלקית, סבסוד חלקי, כרטיסים כמו סיבוס, תן ביס, גודיס והאפשרויות עוד רבות...



מכוני כושר ומרכזי כושר - מכונת ממכר אוטומטית יכולה לספק למתאמנים בחדר כושר חטיפים ומשקאות עתירי חלבון, מעדני ו/או משקאות חלב בתוספת חלבון, תערובות של אגוזים ושקדים, משקאות איזוטונים כושר שיכולים לתדלק את האימונים שלהם- חטיפי חלבון, משקאות אנרגיה וכו' ובכך להגדיל את הרצון להגיע לחדר הכושר והפרודוקטיביות של האימון.


שדות תעופה ומרכזי תחבורה - ניתן להציב מכונות אוטומטיות בשדות תעופה ובמרכזי תחבורה כדי לספק לנוסעים אפשרות של אוכל זמין ומהיר- כך שיתאים הזמן המועט שניתן להקדיש לרכישת מזון בעת ההמתנה לטיסה או להסעה.


מקומות ציבוריים - מכונות מזון אוטומטיות במקומות ציבוריים כמו פארקים, מוזיאונים ואטרקציות תיירותיות גם יכולות לשמש את קהל הלקוחות שלהם כשאין מקום ריווחי במקום למזנון. מכונות מזון אוטומטיות הרי חוסכות לנו בכח אדם ומשאבים נוספים כמו ארנונה, חשמל גבוה של מוצרי חשמל, שכירות, - מה שמקל על אותם מקוות ציבוריים לאפשר מצד אחד מקור למזון ומצד שני לאפשר זמינות למזון.


לפי המגמה העולמית השוק העולמי לשתייה ומזון מהירים, בשנת 2019 הוערך בכ 1.4 טריליון דולר והוא צפוי לגדול עד 2025 ל-1.8 טריליון $

מה שמצביע על יחס ישיר למספר האפשרויות שיש ועוד יהיו בשוק המזון המהיר שיתאימו למכירה במכונות האוטומטיות, בטח בזמן שבו כל העולם נוהר לכיוון של אוטומטיזציה. הגלובליות בתחום מגיעה לידי ביטוי בכל מישורי החיים בשנים האחרונות ואף תתפוס תאוצה גדולה יותר עם השנים. ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להשתפר, סביר להניח שנראה שימוש נרחב עוד יותר במכונות אוטומטיות בשנים הבאות.


כבר היום ניתן לראות את ההתפתחות המואצת בתחום המכונות האוטומטיות כדוגמת מקררים חכמים אוטונומיים שלבטח יחליפו בעתיד את המכונות מזון הקיימות שכן, מקרר חכם אוטומטי מאפשר מכירה של מנות מזון טרי מודולריות, ללא חשש שמנת המזון תיפול לפתח יציאת מוצר .



bottom of page