top of page
  • Auto Kiosk

סיבות שבגללן מכונות אוטומטיות למזון טרי או מזון אחר, יגדילו בוודאות את התפוקה של העובדים בחברה שלך

נוחות: מכונות אוטומטיות הן נוחות להפליא, ולכך יכולה להיות השפעה חיובית על מצב הרוח של העובדים. כאשר לעובדים יש גישה נוחה לחטיפים ומשקאות, הם לא צריכים לצאת מהמשרד כדי למצוא אוכל, מה שמפחית מתח וחרדה הקשורים לניהול זמן. נוחות זו יכולה גם לגרום לעובדים להרגיש מוערכים, שכן היא מראה שהמעסיק שלהם נותן עדיפות לצרכיהם.



חיסכון בזמן: עם מכונות אוטומטיות, העובדים והלקוחות שלך יכולים לקבל או לקנות במהירות את האוכל ולהימנע מיציאה לקנות אוכל או להמתין בתורים ארוכים בשעות השיא במסעדות או בתי קפה צפופים.


אפשרויות בריאות יותר: מכונות אוטומטיות למזון טרי יכולות להציע מגוון אפשרויות בריאות ומזינות, כמו סלטים, פירות טריים וכריכים, שיכולות לעזור לעובדים לשמור על רמת האנרגיה והמיקוד שלהם.


מכונות מזון חסכוניות יותר: מכונות אוטומטיות למזון טרי בדרך כלל זולות יותר, ממסעדות ובתי קפה יקרים, גם מחוץ לשעות העבודה הרגילות. כיום, הפיתוח בתחום המזון הקר הולך ותופס תאוצה בישראל בדומה למה שקורה בעולם מיזה שנים.

העובדים שלך מרוצים יותר: מתן גישה לעובדים למכונות אוטומטיות של מזון טרי יכול לשפר את שביעות הרצון הכללית שלהם ממקום העבודה שלהם ולגרום להם להרגיש מוערכים.


המורל והחיבור של העובדים גבוה יותר: על ידי מתן אפשרויות למזון טרי, מעסיקים יכולים להראות שאכפת להם מהבריאות והרווחה של העובדים שלהם, מה שיכול להוביל למורל ולמוטיבציה טובים יותר. גם מעצם העובדה שיש פינה בעבודה שכוללת מכונות מזון, מכונות שתייה וגלידה ומסביב יש שולחנות עם כסאות כמו בבית קפה, כל זה יאפשר לעובדים להגדיל את רמת הקשר ולהיות מחוברים אחד לשני.


שיפור בריאות העובדים: מתן אפשרויות למזון בריא מצד המעסיק, יכול להוביל לבריאות כללית טובה יותר בקרב העובדים, מה שיכול להפחית היעדרות וימי מחלה. ובכלל, גישה למזון בריא תאפשר לעובדים להרגיש יותר אנרגטיים, ממוקדים ופרודוקטיביים לאורך היום.



ניצול כל מ"ר משטח הארגון: לא תמיד מתאפשר להקים מזנון או קפיטריה בארגון, לעיתים מכונות מזון או מכונת שתייה מאפשרים לך מרחב תמרון.


מיקוד גבוה לאורך כל יום העבודה: חטיף או ארוחה בריאה יכולים לספק את האנרגיה והחומרים המזינים הדרושים כדי להישאר ממוקדים ופרודוקטיביים לאורך כל יום העבודה. במיוחד שמדובר על עבודה משרדית שעושה את העובדים כבדים לאחר ארוחה כבדה.


זמינות: מכונות אוטומטיות זמינות 24/7, מה שהופך אותן לאופציה אידיאלית עבור אנשים שעובדים עד מאוחר או לכאלו שיש להם לוחות זמנים עמוסים.


מכונות אוטומטיות בהתאמה אישית: ניתן להתאים מכונות אוטומטיות כדי לענות על הצרכים של ארגונים ספציפים של אנשים, למשל, דרישות או העדפות תזונתיות מסוימות, חברה מסוימת.





פחות זמני המתנה: מכונות אוטומטיות נועדו לספק שירות מהיר, להפחית את זמני ההמתנה ולהגדיל את הנוחות.


היגיינה גבוהה יותר: מכונות אוטומטיות משפרות באופן משמעותי את ההיגיינה על ידי הפחתת הצורך של אנשים לטפל/לגעת ישירות במזון או במוצרים שעלולים להעביר חיידקים מיותרים.


שיפור הכרת המותג: מכונות אוטומטיות יכולות לשמש ככלי שיווקי להגברת והכרת המותג והמודעות. לדוגמה, ארגון יכול להנפיק מוצרי מזון עם לוגו שלו, למתג את המכונה האוטומטית עם משפטים מעודדים לטובת העובדים.





bottom of page